Monday 23 September 2013

pelakon sambilan ..

assalamualaikum kawan kawan yang cantik dan yang juga segak segak tu.. eh cari ape ye?? cari entri baru dari aku ye..? hehehe ok.. ni baru mood nak update blog dtg balik... tau tau  jela.. budak kimia ni bnyak keje kot.. in a week.. we have to make 3 reports kindly are physic's report, chemistry industrial's report and also polymer's report.. nampak tak?? pastu kena aktif kat kolej.. kumpul MERIT bla bla bla.. tahun ketiga kat UPM ni.. tahun ni aku kena aktif balik..macam tahun satu aku dulu..  sebabnya?? tinggal setahun ni je aku nak kena kumpul merit untuk stay for my final year.. ohhhhhh PENATTTTT sgtt -__- 

so, skrg dah second week im starting my study as a third year student with KAMI5th program.. aku dapat kampung 2.. melaka.. nama kampung aku CENCALOK LOK.. hahaha *yg tahun tahun lepas taknak pulak crita kan.. sbnarnye.. programm KAMI5th ni setiap tahun mesti buat.. nak merapatkan ukhuwah antara junior dan senior.. besttt.. macam2 aktiviti ada.. tapi aku tangkap gambar sikit je.. MALAS.. huhuhu


nak dipendekkan cerita.. aku masuk bola tampar, peti dan sukan rakyat.. the good news and the best news is aku menang bola tampar dan peti.. peti ni prtandingan multimedia atau buat short video camtula... ( pelakon sambilan la SANGAATT kan.. haha)  bnda bnda ni aku masuk tak aim nak menang pon .. SUNGGUH !! janji dapat MERIT je dalam kepala ni.. tapi bila dah menang tu.. cam tak caye plak.. aku rasa bnyak lagi video lain yang best.. rezeki kami namanye tu.. kan ?? syukurr. ..alhamdulillah :))
nak tgk tak yang video kitorang menang tu? tengok kat bawah ni yeee.. (sila abaikan muka aku yang gedik tu.. tapi tolong jadikan video ni sebagai pengajaran OK?? .. good ! )


1 comment:

  1. Novel B. Inggeris menarik... Ask for discounts..
    http://bangibookseller.blogspot.com/

    ReplyDelete

Do comment this entry :)