Saturday, 25 May 2013

JODOH tak kira TUA atau MUDA

assalammualaikum.. hari ni 25/5/2013 adalah hari bermakna untuk aku?? eh takk.. untuk kawan sekolah lama aku.. nama dia azimah.. dia kawin hari ni.. !! ohh bestnya.. jodoh dia awal.. alhamdulillah.. aku ni baru je pg kenduri rumah dia pagi tadi sampai zohor..

 rasa tak percaya tu smpai sekarang.. kekok pon ada bila cakap.. " eh azimah, mane SUAMI kau..?"haha tapi memang kenyataan.. kawan aku yang sangat LOW PROFILE, cantik, kreatif, lemah lembut, pandai , tak pernah bercinta ni DAH BERGELAR ISTERI ORANG.... dia sama umur dengan aku.. yee sama umur.. tapi tak semestinya aku pon nak kawin awal tau.. JODOH dan KEMAMPUAN manusia berbeza.. kalau kita MAMPU .. tak mustahil JODOH akan mudah tiba.. cehh ayatt.. hurmm aku kepilkan sikit kenangan  kami kat sana.. 

dtg2 je dah bacaan taklik dah..

penyerahan mas kawin

pakaikan gelang.. cantik ..

salam tgn abang sayang.. hahaha

decoration made by pengantin sendiri tau..

see.. very that creative person kawan aku sorang ni..


ni lah kawan2 sekolah menengah aku.. status kami : masih mncari

haaaa.. lain dari yang lain.. ada buat kad ucapan tuu

sempat tgkap hiasan mknn pngantin..


ayamm ni.. kretif kan kann?


ambik aura pengantin.. hiksss



heeee... bahagia tgk kawan kami bahagia :)

 NOTA KAKI : JODOH tu tak semestinya dgn orang yang kita DAH LAMA KENAL.. tapi dengan yang baru kenal pon boleh jadi JODOH kita.. jadi, jangan cuba menolak takdir jika dia yang tertulis di LUH MAHFUZ untuk kita.. :)

kita hidup mempunyai dua pilihan iaitu MEMILIH atau DIPILIH ...
jika kamu MEMILIH.. pilihlah yang TERBAIK untuk diri kamu...
jika kamu DIPILIH.. maka jadilah yang TERBAIK buat si dia.. "



8 comments:

  1. tak kira jodoh tu muda atau tua , yang penting kita sama2 menjadi yang terbaik untuk pasangan kita..hehe

    ReplyDelete
  2. wah .. tahniah untuk kawan awak :)

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum...semoga anda kaya dan berjaya dunia dan akhirat..tahniah utk kawan awk..... :D

    dengan setiap pembelian BB Plus Collagen,anda berpeluang utk dapat duit raya...waaahhhh...jom2 check my blog yeaahh

    http://farihaabdul.blogspot.com/2013/05/gift-waaahhhh-hhadiah-and-duit-raya.html

    ReplyDelete
  4. memang uniq sungguh kawan akak tu, siapa buat hantaran?

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah.. unik ye dik? haha erm hantaran tu makcik2 dia yang buat.. kira jimat kos lah .. :)

      Delete
  5. best la hantaran tu.....wat sendiri :)

    ReplyDelete
  6. jodoh urusan Tuhan.. xboleh nak diubah.. tua or muda telah ditetapkan

    ReplyDelete
  7. betul tu jdoh pertemuan adalah takdir..
    jagn lupa follow blog saya ye.. sama2 kita majukan industri blogspot..hehe
    http://perkongsianceritapanas.blogspot.com/

    ReplyDelete

Do comment this entry :)