Thursday 31 January 2013

tips:15 ayat-ayat cinta

  1) awak,maafkan saya sebab saya xmampu untuk menjadi pelangi yang indah ketika hujan ditengahari...tetapi saya berjanji pada awak,saya akan menjadi bulan yang menyinar terang di malam hari ketika awak keseorangan :)
2) mungkin saya BUKAN yang terbaik ...BUKAN cita rasa awak... dan BUKAN pilihan hati awak... tapi izinkan saya menjadi orang yang pernah cuba untuk membahagiakan awak.. :)

3) block awak dari FB ni pon tak guna kalau saya tak mampu block awak dari hati saya..

4) awak yg terbaik..tetapi dia yang SEMPURNA
5) melihat awak bahagia cukup membuat hati saya BAHAGIA..
6) CEMBURU tak bermakna saya tak percayakan awak..tapi itu bermakna..saya TAKUT KEHILANGAN awak..
7)DIAM bukan beerti aku berhenti mencintaimu.. menDOAkanmu adalah cara terbaik untuk aku terus bertahan mencintaimu..

8) tiada HADIAH yg lebih istimewa dari kehadiran awak dalam hidup saya.. tiada HADIAH yg lebih indah bila awak nikahi saya...  dan tiada HADIAH yg lebih bermakna bila saya jadi hak milik yg sah untuk awak..
9) there are 8 billion people in the WORLD but he is the only one that i really want..!!
10) kalau JASADmu ku miliki.. tapi tidak pula HATImu..aku rela jasadmu pergi dan inilah cara yg membahagiakan hatiku jua hatimu... 
11) jangan sesekali mengucapkan SELAMAT TINGGAL jika kamu masih mahu mencuba ... jangan sesekali MENYERAH selagi kamu masih sanggup.. jangan sesekali kamu mengatakan kamu TAK MENCINTAInya lagi jika kamu masih tak dapat melupakannya...

12) KAUM HAWA : jika putera raja yg kamu cari,mungkin kamu akan bahagia di dunia cuma  belum tentu kamu bahagia di akhirat..tetapi jika putera agama yg kamu cari..in sha allah bahagia di dunia dan akhirat nnti.,.
13) Air mata seorang perempuan mungkin boleh mencairkan hati seorang lelaki... tetapi air mata seorang lelaki belum tentu dapat mencairkan hati seorang perempuan yg telah disakiti banyak kali.. 
14) kadangkala orang yg MENCINTAIMU adakalanya tidak pernah menyatakan cintanya kepada kamu.. kerana orang itu takut akan kehilangan kamu..tetapi apabila dia pergi dari sisi kamu..kamu akan sedar bahawa dia adalah org yg kamu tunggu dan cari selama ini.. 
15) kita hanya memerlukan 1 MINIT untuk menghancurkan seseorang.. 1 JAM untuk menyukai seseorang... 1 HARI untuk mencintai seseorang.. tetapi kita memerlukan seumur hidup untuk MELUPAKAN seseorang..



No comments:

Post a Comment

Do comment this entry :)